Sunday, January 20, 2008

Sjekker ut området.


Turen til the Swan ble utført i går. Der var det ingen kø!!. Selv ikke alle skilt og logoer var på plass, men det kom etterhvert som vi var der.


Registrering gikk raskt og jeg fikk utlevert min "Badge". Den ligner vel mest på en 'Jeg reiser alene' pose. Fra de mer erfarne Lotusphere deltakerne får jeg vite at "The Badge" er en del av kroppen den neste uken. Det er nødvendig for å komme inn på ALT!
Etter registrering var det ikke noe fast program. Vi fikk oss en bedre lunsj, en betjent buffe faktisk. Denne slo ihjel alle fordommer om amerikanere og store store porsjoner med mat.
Med vår "veteran" gikk vi rundt området var innom "The Swan" og så til "The Yath and Beach".
Solen tittet frem og varmet oss godt men ble ut på kvelden avløst av tordenvær. I nyhetene her har de gått ut med tornado advarsel!!
Kvelden i går ble noe amputert. Jeg sovnet og gikk glipp av kveldens middag....

No comments: